Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 4 maart 2012

[10/52]


De tijd vliegt... de vakantie is helaas al bijna voorbij, van mij had het nog wel een weekje langer mogen duren. Maar het was wel een leuke vakantie! Vrijdag avond ben ik naar de musical wicked geweest, dit was echt geweldig! Helaas kon ik van de musical zelf geen foto's maken, maar het was echt gaaf, alle effecten, decors en de zang was ook echt goed. Nu is het afscheid nemen van de vakantie... en morgen weer naar school.
xKarlijn

1 opmerking:

  1. Mooie foto! Mooi scherp/onscherp gebruikt! Waarvan is de achtergrond? Het ziet er mooi uit namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen