Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zaterdag 12 januari 2013

[2/52] sunrise


Zaterdagochtend, belde mijn moeder mij om 8 uur op. ( Ze had toestemming hoor haha) Dat de zon mooi op kwam, dus ik snel ontbijten & op pad. Het was de moeite waard! Het was heel koud, ik kwam terug als een ijsklontje, maar wel met een aantal zonopkomst foto's :)

2 opmerkingen:

  1. Wow..! De lucht is inderdaad mooi..
    Het vroege opstaan is het dan zeker waard.

    Goed gedaan. Mooie foto!

    Liefs,
    Cheyenne

    www.52weeksbycheyennecaitlin.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Cheyenne eens! Super foto!

    XLiefs
    Sifra

    BeantwoordenVerwijderen