Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 12 februari 2012

[7/52] Rottemerentocht

Gisteren heb ik mijn allereerste toertocht geschaatst! De Rottemerentocht. Het was gelukkig lekker weer, heerlijk, in het zonnetje geschaatst. Helaas was het nog wel erg koud en kon ik de camera haast niet vasthouden, omdat mijn vingers  bijna gevoelloos waren. Toch nog een foto kunnen maken en ik heb het hele rondje uitgeschaatst, 10 km, dat vond ik al heel wat! Nou waren er mensen die nog veel meer rondjes hebben geschaatst, maar voor mijn doen, vond ik dit een mooie prestatie. Het was erg leuk om zo een keer een toertocht mee te maken, zo vaak kan dat nou ook weer niet! Hebben jullie nog kunnen schaatsen?          xKarlijn


4 opmerkingen:

  1. Super leuk, echt goed dat je het hebt gehaald! Bij mij kon je wel schaatsen, alleen het probleem is dat ik ten eerste geen schaatsen heb en ten tweede niet kan schaatsen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, goed van je dat je het gehaald hebt! Vind de foto ook een leuke sfeer hebben! Heb zelf helaas geen eigen schaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk sfeertje heb je te pakken gekregen op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen