Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 5 februari 2012

let it snow! [6/52]

 

Het kon haast niet anders, deze week een sneeuw-foto, maar ja... wat zet je dan op de foto? Als je lekker warm binnen zet kun je wel van alles verzinnen, gewoon even een stuk gaan fietsen voor een mooi sneeuwlandschap... alleen fietsen gaat haast niet want het is hartstikke glad & als je eenmaal buiten bent is het ijskoud & wil je zo snel mogelijk naar binnen. Toch heb ik een aantal foto's kunnen maken, de week 6 foto is de middelste, zoals wel te verwachten viel, ik heb hem ook hier staan, als je hem zonder de andere foto's eromheen wilt bekijken: http://www.flickr.com/photos/xKarlijn 
Vrijdag zat ik op school, het ene les-uur lag er niets, toen ging het sneeuwen & een paar lesuren later lag er een hele laag sneeuw! Het is wel heel raar hoe het buiten in een paar lesuren to-taal kan veranderen!
Gelukkig valt het hier in het zuid-westen nog wel mee (:
Maar toch hoop ik dat het maandag, als ik weer naar school moet, niet meer zo glad is.
x Karlijn


2 opmerkingen: