Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 29 januari 2012

[5/52]



Deze week 2 foto's de bovenste is degene voor het project. Ze zijn allebij bewerkt, dit doe ik normaal niet zo veel, maar voor deze keer vond ik het wel leuk, www.picnik.com gaat namelijk sluiten... niet leuk, maar... nu kan je wel alle premium-opties gratis doen, normaal moest je daar voor betalen, dus dat is dan wel een voordeel! ☺   De echte week 5 foto is die met het oliebrandertje, die heb ik in het oude huis van mijn oma gevonden & ik wilde er heel graag een foto mee maken, dus de olie gezocht, een tijdje geprobeert aan te steken... dat ging niet zomaar, gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt!
Dinsdag kreeg ik mijn bestelling van sieradenkistje.nl binnen dit schattige kettinkje, die wilde ik toch ook even laten zien, meer erover op: http://xkarlijnblogje.blogspot.com/ 
xKarlijn

1 opmerking:

  1. Erg leuke foto's, de nabewerking versterkt de sfeer heel goed! Mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen