Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 22 januari 2012

[4/52]


Deze week was toetsweek, dus weinig tijd & toen werd ik ook nog is ziek, heel fijn al die toetsen in halen straks...
Vandaag gelukkig weer bijna helemaal beter, gister moest ik natuurlijk m'n foto maken, had alleen totaal geen inspiratie meer, maar toen kwam dit leuke, lieve roodborstje speciaal voor mij aangevlogen ☺ Om even mooi te poseren voor de camera.
Fijne week allemaal!
xKarlijn

3 opmerkingen:

  1. Aaw lief! Mooie kleuren :)


    http://366daysofmarrit.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Toch lief dat hij helemaal voor jou aan kwam vliegen en ook nog eens bleef zitten ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen