Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 1 januari 2012

Happy new year! [1-52]

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Maak er een leuk jaar van & heel veel succes met je eventuele goede voornemens! Gister een hoop vuurwerk foto's gemaakt, het is lastig... maar nu kon ik niet kiezen, vandaar dat er hier nu drie staan. Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is, eigenlijk hoort het maar één foto per week te zijn, maar ik denk dat dat iets is wat ik dit jaar is moet gaan leren, kiezen uit foto's. Een fijn jaar allemaal & ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te volgen :)   x Karlijn       
Als je weet welke jij het leukst vindt, mag je een reactie achter laten :)
& ook voor tips kan je altijd reageren!

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaaar(:
    Ik vind die van 2012 wel heeul erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die eerste echt heel erg gaaf dus dat is mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de 2e het leukste.
    Maar voor de start van het project zeker de eerste:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karlijn, ik vind de derde het mooiste. Oma

    BeantwoordenVerwijderen