Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 6 mei 2012

Egypte, Rode Zee [19/52]

Toen mijn moeder me dit wel-bekende nemo-visje, oftewel anamoonvis aanwees maakte mijn hart wel even een sprongetje. Al zó lang speur ik naar dit visje, ongeveer zo lang als ik snorkel, maar nooit gezien, tot nu toe! Het fijne aan anamoon-visjes is, dat ze altijd in de buurt van hun huisje (anamoon) blijven, later hebben we dit schattige visje dan ook nog een keer op gezocht. Natuurlijk heb ik nog veel meer prachtige vissen gezien in de Rode Zee, dus als je het leuk vindt kun je deze site in de gaten houden voor meer foto's:  www.flickr.com/photos/xkarlijn. xKarlijn

1 opmerking:

  1. Wauw! Super cool dat je dit visje hebt gezien!
    Echt mooie foto's. Welke camera heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen