Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 29 april 2012

Egypte, aan de Rode Zee [18/52]




De foto van deze week kwam later, namelijk omdat ik naar Egypte ben geweest. Het was echt fantastisch! Onder water heel veel mooie vissen, maar ook schildpadden gezien! Zoals deze hierboven, die vond ik wel erg schattig met het visje erbij. Al denk ik dat ik wel betere schildpad-foto's heb gemaakt, ik wilde toch een foto die ik zaterdag of zondag genomen had. Straks moet ik nog een foto uitzoeken voor deze week... dat wordt nog een hele klus.
Ik heb het geweldig gehad in Egypte, aan de Rode zee, veel snorkelen en ook een dag naar Luxor geweest. Meer foto's van Egypte zal ik hier plaatsen: http://www.flickr.com/photos/xKarlijn 
Maar dat zal nog wel even duren, voor ik al die foto's heb uitgezocht...
xKarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten