Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 15 april 2012

[16/52]


Vandaag bij mijn oma geweest, gezellig een middagje, thee drinken & wat bij kletsen. Ik had nog geen foto, dus ben ik daar maar aan de slag met de camera gegaan. (Zie het resultaat hierboven.) Ook ben ik maar eens foto's gaan maken met de instagram-app op mijn iPod. Niet zo'n beste kwaliteit, maar toch vind ik het wel leuke foto's geworden (dat zijn de foto's hiernaast). Grappig hoe je snel van die effecten erop kan toepassen & dan een heel andere foto krijgt dan als je gewoon zo een foto maakt.   Toch hoop volgende week een iets 'spectaculairdere' foto te maken, ik zal iedergeval mijn best doen!                         xKarlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten