Op deze blog zal ik elke week een foto plaatsen, om zo (hopelijk) vooruit te gaan met fotograferen & kijken of ik dit vol kan houden, een jaar lang, elke week een foto.
Veel plezier met kijken :)
xKarlijn

zondag 22 april 2012

[17/52]


In onze tuin hebben wij een merel-nestje, nou ja... we weten nog niet of er eieren liggen, maar het nestje zit er. Het leek mij heel leuk er een foto van te maken, alleen, het probleem: het nestje zit hoog en in een struik. Na helemaal de schuur op geklommen te zijn, in de hoop dat het van boven te zien was, kwam ik daar tot een teleurstelling: ik zag alleen maar het vogelhuisje waar het nestje onder gemaakt was, heel slim, tegen de regen, maar jammer voor de foto... Om dan toch maar in de nestjes-categorie te blijven: een nestje van een waterkipje bij ons in de sloot. Ik vind het altijd zo knap hoe ze dat dan op het water kunnen maken en hoe je sowieso een nestje maakt. Hopelijk komen er snel kleine waterkippetjes dat zou eigenlijk nog leuker voor een foto zijn (:
xKarlijn

(speciaal het rode oog niet weggewerkt omdat als je ze ziet ze ook een rood oog hebben)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten